Uitgifte-automaat – Rijssense Apotheek – Rijssen

Rijssense Apotheek

Onze apotheek vindt het belangrijk dat de patiënt goed begeleid wordt. Met vragen kunt u op verschillende manieren bij ons terecht: via de website, telefonisch en via persoonlijk contact in de apotheek. Voor achtergrondinformatie over bijvoorbeeld medicijnen, de bijwerkingen, aandoeningen kunt u ook terecht op onze website.

Haarstraat 71
7462 AL Rijssen

Uitgifte-automaat

Is de uitgifte-automaat geschikt voor alle genees- en/of hulpmiddelen?

Gekoelde medicijnen, grote verpakkingen, medicijnen die nieuw zijn, of waar wij nog iets over te vragen hebben, zijn niet geschikt voor de uitgifte-automaat. Medicijnen waarvoor u dient te betalen, worden niet in de uitgifte-automaat gelegd, tenzij u ons machtigt tot een automatische incasso.

Hoe werkt het?

Nadat wij uw recept verwerkt hebben, zetten wij uw medicijnen in de uitgifte-automaat. Op dat moment sturen wij u een e-mailbericht met een unieke afhaalcode. Deze code heeft u nodig om de medicatie uit de uitgifte-automaat te halen.

Hoe lang blijft de medicatie in de Geneesmiddeluitgifte-automaat liggen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet direct in de gelegenheid bent uw medicijnen op te halen. Dan sturen wij u na één dag een herinnering. De medicijnen blijven maximaal 48 uur in de uitgifte-automaat liggen. Daarna worden ze uit de automaat gehaald en zult u ze in de apotheek kunnen halen. We doen dit, omdat we anders niet de medicijnen van andere patiënten in de uitgifte-automaat kunnen klaarleggen.

Hoe kunt u zich aanmelden voor deze service?

U kunt zich aanmelden voor deze service door het formulier op de website in te vullen en te verzenden. In de apotheek is het ook mogelijk een inschrijfformulier in te vullen. Op het papieren formulier kunt u ook een machtiging voor automatische incasso afgeven.

Wij hopen u met deze service beter van dienst te zijn en de wachttijden in de apotheek te verkorten.